Meniu Uždaryti

Vilniaus rajono ikimokyklinio ugdymo įstaigų projektas ,,Katino diena”

PROJEKTO TIKSLAS – plėtoti ikimokyklinio ugdymo vaikų ir pedagogų kūrybines galias, skatinti aktyviai veikti.

PROJEKTO UŽDAVINIAI: skatinti ir puoselėti komunikacijos pobūdžio veiklą – vaidybą ir žaidimą, kaip tarpusavio sąveiką. Padėti vaikui išreikšti jausmus judesiu bei žodžiu, kurti žaidybinę ir kūrybinę aplinką, kuri skatintų tarpusavio bendravimą ir bendradarbiavimą.

Viena iš mūsų savaičių pralėkė su tema ,,Mano augintinis ”. Kalbėdami su „ Žirniukų“ grupės vaikais apie naminius gyvūnėlius išsiaiškinome, kad ne visi vaikai matė ir žino, kaip gyvena katinas. Vaikai aktyviai ruošėsi šiai savaitei: piešė kačiukus, mokėsi dainelių, eilėraščių, grupėse vyko pokalbių šou: ,,Mano mielas katinėlis “. Savo kalboje naudojome patarles, palyginimus. Daug sužinojome apie katiną iš knygų, filmukų. Susipažinome su įvairių veislių katėmis. Vaikai, kurie turi namuose katiną įdomiai pasakojo apie savo „draugą“. Todėl nusprendėme organizuoti susitikimą su gyvu katinu. Vaikams patiko patiems stebėti, tyrinėti, kaip katinas žaidė, valgė, murkė. Labai patiko dainuoti ir kartu sugalvoti judesius dainelei „Raina katytė”, ,, Ant palangės tupi katinėlis ”. Vaikai atsinešė įvairiausių nuotraukų su savo draugais katinėliais, apžiūrėjus padarėm parodą. Pabaigoje suorganizavome šventę „Katino diena”. Visi vaikai noriai žaidė, dainavo, dūko. Vaikams labai patiko žaidimai ,,Katė supo balionėlį” ir ,,Mažas kačiukas ant kilimo tupėjo…”. Išmokom liaudies ratelį „Katins juods…”. Labiausiai vaikams patiko kačiuko lenktynės. Čia jau netrūko nei emocijų, nei plojimų. Visiems buvo labai smagu. Pabaigoje visi kartu suvaidinom ,,Pasaka apie katiną “. Iš vaikų pasakojimų, nuotraukų ir piešinių susidariau nuomonę, kad augintiniai į kiekvieno vaiko gyvenimą atneša daug džiaugsmo ir kūrybiškumo. Ikimokyklinio amžiaus vaikui labai svarbi galimybė matyti gyvūną, jo poreikius, charakterį. Mokydamasis suprasti, pažinti, priimti augintinį, vaikas išmoksta atsižvelgti ir į kitų žmonių poreikius. Vaikas išmoksta rūpintis kitu, jausti pareigą ir atsakomybę. Naminis gyvūnas gali būti puikus draugas, kuris pralinksmina, nukreipia dėmesį nuo negatyvių dalykų.